Rutinas:
- Favorecemos a autoestima: nos vestimos e almorzamos nos soíños. Recollemos a louza que empregamos.
- Verbalizamos todo o que imos facer o longo da mañá.
- Miramos o tempo atmosférico que fai, que día da semana e que día do mes é. Podemos escribilo nun papel ou ter unhas tarxetiñas cos nomes dos días da semana e cos días do mes para que el@s elixan.
- Contamos cantos somos na casa.
Tempo de ler
Escollemos un conto e " lemos " sobre 10 minutos, como facemos tódolos días na aula. Lemos a nosa maneira, contamos a historia que vemos nas páxinas, inventamos unha historia nova, ...
Inglés
- Escoitamos a canción e traballamos conceptos que nos ensina o teacher.
COLORS SONG FOR CHILDREN
Traballo globalizado: ADIVIÑANZAS
Hoxe imos xogar as adiviñas.
Cada nen@ ten que buscar unha adiviña e escribila nun papel, para que logo a profe as colgue no blog e os nosos compañeir@s a adiviñen.
Imos divertirnos un rato. ¡ cantas adiviñas acertaremos ?
Esta é a miña! Agardo as vosas respostas.
MI CUERPO LLENO DE PÚAS
ASUSTA A MIS ENEMIGOS;
Y SI ALGUNO ME AMENAZA
ME CONVIERTO EN OVILLO
Xogo dirixido
Esta vez tócalle o turno as series.
Temos que coller obxetos da casa que sexan repetidos e facer dous modelos de series.
Os vosos compañeiros agardan as vosas propostas para facelas na casa.
Ahi vai un exemplo que temos que continuar.
Almorzo
Axudamos a preparar o noso almorzo
Conto
A NOITE DAS MUDANZAS.
Despois de escoitar o conto, podemos xogar a imitar animais.
Programa de estimulación a linguaxe oral
No horario da escola, o luns temos unha hora de estimulación a linguaxe oral . A profe Paula deixounos unhas orientacións que podemos seguir.
DESCARGAR
Ademáis xa temos un blog de orientación. Gran traballo das nosas compañeiras!!
Este é o seu enlace ORIENTACIÓN LEIRADO
Xogo libre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario